2023. okt 14.

Az első hónapom vége. Vége az intenzív nyelvkurzusnak! Mindent erről.

írta: Németh Szilveszter
Az első hónapom vége. Vége az intenzív nyelvkurzusnak! Mindent erről.

Kezdem is egy fotóval. Ott vagyok hátul a tanárnő mellett. Ez volt a mi kis Intenzív nyelvcsapatunk nagyjából fele. Az utolsó nap elvitt minket a tanárnő az egyetem mögötti botanikus kertbe, egész jó volt. Ebben a blogposztban összefoglalom az Intenzív nyelvkurzust és az ezzel kapcsolatos tapasztalataimat.
380297850_305760758852781_5523516903074820898_n.jpg
Vége lett az egy hónapos intenzív nyelvtanfolyamnak, egészen megterhelő volt, de úgy néz ki végigcsináltam!

2 vizsga volt, egy félidőben, egy pedig a végén. A végső 60% ot számít bele a végeredménybe a középső 40% ot. A tanfolyam több mint 75% án ott kellet lenni, elvégre ha valaki egy napot hiányzott az elég sok nyelvórát kihagyott úgymond. A tanárokkal a kapcsolattartás könnyen ment, megadták az elérhetőségüket, illetve szünetekben órán is lehetett tőlük kérdezni, vagy kérdést bedobni bármikor. Szívélyesen a tanulók rendelkezésére álltak.

Írtam korábban, hogy több tanár tanított, a félidős és év végi vizsgát is más más tanár állította össze. Volt szóbeli és írásbeli vizsga is. A szóbeli egy prezentáció volt, kaptam is rá egy 1-est. Ami itt a legjobbat jelenti. Meg is ijedtem egy fél másodpercre hihi.
nicole_resnik.jpgVolt beadandó írásbeli is, itt el kellett adni valamit eBayen. Ezen kívül a félidős és hóvégi vizsgán is volt listening és levélírás feladat. A levélírásnál egy barátot kellett meghívni egy buliba vagy ahova akartam. A másikban a családnak kellett írni a városról ahol élek. 

A tanfolyam végi vizsga nehezebb volt. Végső gondolatom. A menetrend méltó volt az intenzív elnevezésnek, a tanárok jók voltak, és igaz, hogy a szint kezdő szint volt, de talán itt zúdul az emberre a legtöbb információ. Végül sokat tanultam és nem bántam meg, hogy részt vettem ezen a tanfolyamon.

N.Szilveszter

 

Szólj hozzá