2024. feb 20.

Legjobb fotóhelyszínek Bajorországban. Regensburg+Nürnberg

írta: Németh Szilveszter
Legjobb fotóhelyszínek Bajorországban. Regensburg+Nürnberg

Nos folytatódjék ez a sorozat. Ami Regensburgról eszembe jutott elsőre, hogy az egyetemre ne menjetek fotót készíteni mert igazán ronda. Ez olyan köztudott. Két szép helyszín van az egyetem körül amit tudok ajánlani. Az a napraforgókert az egyetemen belül, egészen szép tud lenni, illetve az egyetem botanikus kertje. Ennyi. Illetve nagyon sok esetben én szeretek fotókat készíteni éttermbekben, vagy kocsmákban. Jó kis hangulatos képeket lehet ezeken a helyeken csinálni. Szóval Regensburg.

1. Szent Péter katedrális külseje belseje
szent_peter_katedralis.jpg

2. Herzog Park. Személyes kedvenem. Van egy kis rózsáskertje ahol nagyon szép vadrózsabokrok is találhatóak.
herzog.jpg
3. Weltenburger am dom Restaurant
weltenburger_am_dom_restaurant.jpg

4.  Schützenturm der neuen Fachschaft.. A legjobb
belvaros.jpg


5. Hatter at the Cathedral. Itt készült Johhny Depp kalapja az Alice csodaországban c. filmből. 
hatmaker.png
6. Wallhalla
walhalla.png

7. Közel Regensburghoz Adlerbergs. Elmenni egy jéghokimeccsre van Regensburgnak saját csapata az Eisbaren.

Okés. Következzen Nürnberg. Majdnem ide adtam be a jelentkezésem amúgy amikor Német egyetemet kerestem.

1. St. Sebald.
st_sebald.png
2. Das Pellerhaus.
st_sebald_1.png
3.Das Heilig-Geist-Spitalst_sebald_2.png

4. Kaiserburg Castle & Gardens 

st_sebald_3.png

5.Der Henkersteg

st_sebald_4.png
6 Zelterschloss.


Wasserlauf Stadtpark 

 



Vestnertormauer

handwerkerhof nürnberg


Végül Nürnberg university. Nem semmi.

Szólj hozzá