2024. feb 22.

Németország a Gyakori kérdések oldalon!

írta: Németh Szilveszter
Németország a Gyakori kérdések oldalon!

Nem tudom honnan jött az ötlet, de beírtam a gyakori keresőbe hogy : Németország, német, németek... És bizony találtam egykét érdekes dolgot. Főleg kortárs és friss kérdéseket hozok, de lesz pár általános és filozófia jellegű is.

Most a saját válogatásomból csinálok egy blogot. Élvezzétek :D Próbáltam a nácizást és ezeket kizárni és a humorra illetve a kultúrára koncentrálni, de azért lesz pár agyament kérdés is. Na lássunk is hozzá. A célom ezzel a blogpossztal hogy elgondolkoztassam az olvasóimat és rávilágítsak olyan kérdésekre és problémákra amelyek az országgal kapcsolatoak. Nagyon sok kérdés ami itt felmerül megérne egy külön blogposztot. Kitudja lehet lesz is, de mindenesetre ez a poszt adhat egy kiindulási pontot azoknak akik szeretnének tovább vizsgálódni.


1. 

2.

3. Ez most nagyon aktuális én is tapasztaltam. A tüntetéseket meglepetés szerűen tervezik néha nem is jelentik be előre, vagy csak nagyon kevés idővel előtte hogy még nagyobb nyomást gyakoroljanak.

4.
Az egyetemi órákon is volt róla szó. Remigráció. Egy érdekes szó. Nekem nincs erőteljes véleményem


5.
Nem legális még itt a füvezés ha bárki is akarna.

6.

7. Én gls-re szavazok. De a posta is jó!

8.
Nem szép és szomorú kép, nem is értek egyet vele teljesen,, de van benne igazság sajnos.

9.
Na igen ez megér egy külön posztot.

10. Nem tapasztaltam ilyesmit.


11.
Ebben is van valami. A náci ideológiába is "beleőrültek" néhányan és azért működött mert németek jól akarták csinálni, olyan "németesen".

N:Sz

Szólj hozzá