2024. már 09.

Az animék világa Németországban.

írta: Németh Szilveszter
Az animék világa Németországban.

Ez egy olyan téma, amiről mindenkinek megvan a véleménye. Mindenesetre nekem az életem nagy részét kitette az animék iránti szeretetem. Kpop hallgatása, manga olvasás, anime nézés, Mondoconra járás, Cosplayezés és az életérzés ami ezzel jár. Az utóbbi időben ez az oldalam háttérbe szorult. Mindenesetre néha néha újra fellángol bennem az "animefan" és ilyenkor kicsit direkt belevetem magam az animék és Japán világába. Nézzük meg mi található itt Regensburgban és Münchenben ami az animék világához tartozik.

Cosplay: Itt én vagyok látható. Anno majdnem 10 éve. Naruto fan voltam bizony :D Pesten a Hungexpon. Mondocon. Itt Németországban is van Animecon. ( Animecon, ahol a hasonló érdeklődésű emberek összegyűlnek, beöltöznek, színpadi előadásokat adnak elő stb...)

Ezen a linken olvashattok és megnézhetitek milyen programok vannak egy ilyen rendezvényen. Ez a mostani Magyar tavaszi áprilisi con.

http://www.mondocon.hu/spring/

Nos itt Németországban is van ilyen. Düsseldorfban. Az a neve hogy DoKomi. Beszúrok egy videót, ahol megnézhetitek. És hátha kedvet kaptok hozzá. Én szívesen elmennék.

https://www.dokomi.de/en



https://www.youtube.com/watch?v=Pwr3cytoSBQ&ab_channel=JapanPotato

kasza_by_szilucosplay_d6xcel3-414w-2x.jpg


Monster anime. 2004-es anime ezt nézem most. Németországban játszódik. Brutálisan felkapott lett most instagrammon. Dark Psychology csatornákon bukkantam rá. De youtubon is van egy csomó elemzés erről az animéről. Egy morális kérdést feszegető animéről van szó. Nem spoilerezek de a történetet beszúrom ide. Csak olvassátok el brutál izgalmas.
johann.png

Dr. Kenzo Tenma idegsebész, aki Düsseldorf városában él. Szociális és orvosi képességei miatt Németország egyik legjobb idegsebésze. Szereti az embereket, és mindig a legjobbat hozza ki minden műveletből. Ennek ellenére rosszul érzi magát a felettesek döntései miatt: fontos és gazdag embereket kell előnyben részesítenie a kórház hírnevének növelése érdekében. Ez összeegyeztethetetlen Tenma saját, az egyenlőségről alkotott véleményével.

A történet során Tenmának több beteget kell kezelnie, és kénytelen előnyben részesíteni azokat az embereket, akik fontosabbak és befolyásosabbak. Később észreveszi, mit tett, amikor egy fejlövés következtében hatalmas vérveszteségben szenvedő kisfiú helyett politikust rendelnek meg műteni. Tenma úgy dönt, hogy figyelmen kívül hagyja a parancsot, és folytatja a Johann nevű kisfiú megműtését. Tenma számára azonban hamarosan kiderül, hogy Johann nem csak egy „normális” fiú.


Regensburg animeshop. Biztos van olyan barátotok vagy ismerősötök aki rajong az animékért. Na ilyenkor gondoljatok rá és menjetek el vegyetek neki valamilyen animés szuvenírt és imádni fog titeket. Itt Regensburgban ajánlom hozzá a Manga Mafia nevű üzletet. Én imádom. Nem csak anime hanem filmes cuccok is vannak. Harry Potter és társai.


Münchenben pedig a Neo Tokyo Munich néven találtok egy fantasztikusat.


N.Szilveszter

Szólj hozzá