2024. ápr 22.

Erasmus után már az új szobámat készítem Münchenben. Wow!

írta: Németh Szilveszter
Erasmus után már az új szobámat készítem Münchenben. Wow!

Nos mint mondtam, megyek vissza Münchenben hamarosan és mivel 7 hónapot kellett kint töltenem Erasmuson ezért úgy esélytelennek tűnt az, hogy itthon folytassam a félévemet aktív hallgatóként. Egyrészt nem is vagyok pécsi, másrészt az egyetemen már nagyban zajlanak az órák. Szóval passziváltam. 

Nagyon sok egyetemista úgy indul el az egyetemen, hogy jajj csak időben fejezzem be a képzést az a legfontosabb. Én ezzel nem értek egyet. Az egyetemi évek szerintem rengeteg lehetőségek tartogatnak, amiket ha valaki megragad akkor adott esetben csak csúszással lehet kivitelezni. De olyan lehetőségeket kaphatsz itt (például Erasmus) amire a későbbi egyetemi évek utáni életedben nem lesz lehetőséged. Nos én annak a híve vagyok hogy sokszor egy külföldi élet megvalósításával, egy nyelvtudás magasra fejlesztésével, szakmai gyakorlattal többet lehet nyerni mint időben elvégezni a képzést.
Ráadásul szélesedik is a perspektívád egy igazi világpolgár leszel tapasztalattal és önállósággal. Továbbá egy vagy két Erasmus igenis jól néz ki egy önéletrajzban.

Nos de mivel passziválnom kellett, megteremtettem a lehetőségeket magamnak. Münchenben megyek vissza és dolgozni fogok. A szobámat már elkezdtem készíteni és olyan dolgokat csináltam (szakmunkák melyeket korábban soha). WOW!

Akik kiadják nekem a szobát ővelük együtt készítjük el a mediterrán hangulatú szobámat. Szóval elmentünk a baumarktba és vettünk gipszkartont. Én azt otthon levágtam szikével és azt pisztollyal és ragasztóval felragasztottuk a falra. Erre jöttek a csempék. (Angolul: tiles). Ezeket ebayről rendeltünk meg. és ilyen szépen kirakósan az erkélyt és a szobát is megcsináljuk amihez erőteljesen hozzájárulok és tanulok is valami újat mindig. Például a pisztolyból a ragasztóanyagot kinyomni mind a csempére mind pedig a gipszkartonra elég nehéz. Duzzanatos is lett utána a kezem. A csempék után fugázok és vizes szivaccsal 4 körben áttisztítom a csempéket. Ezzel a fugából kijövő anyagot és még eloszlatom. De az eredmény mindent megér. Nézzétek a képeimet. Ha megérkezek ezen dolgozom majd.

img-20240413-wa0003.jpg

 

 

img-20240418-wa0005.jpg

img-20240420-wa0018.jpg

img-20240420-wa0017.jpg

img-20240412-wa0010.jpg

 

Szólj hozzá