2024. feb 19.

A legjobb instagram fotó helyszínek Bajorországban. Augsburg+ München.

írta: Németh Szilveszter
A legjobb instagram fotó helyszínek Bajorországban. Augsburg+ München.

Ma kedvet kaptam, hogy kedvet csináljak nektek Németországhoz, Bajorországhoz, Regensburghoz és Münchenhez. Nézzük meg tehát a legjobb helyszíneket fotózáshoz itt Bajorországban. Ezek a helyek most csak Bajorországot célozzák, és a személyes kedvenceim, úgyhogy lássátok a válogatásomat. Remélem a végén kedvet kaptok majd hogy ide gyertek tanulni vagy dolgozni, vagy csak kirándulni és lőjjetek pár szelfit és csináljatok pár fotót ami az életetek egy szép emléke marad majd.

1. Augsburg. Egyszer voltam még a Karácsonyi vásáron, de szeretnék mégegyszer eljutni.

Mittlerer Lech

5d556950-d173-496b-9a72-bdee25341bec.jpg

Hinterer Lech

a31ede5d-06ca-460d-8ba0-eb97b808bec1.jpg
Auf dem Rain / Hinter der Metzg

most.jpg
Herkules szobor. Egyik népszerű látványosság. Nekem kötelező ókortudomány hallgatóként meglátogatni.
herkules.png
Prince Regent fountain
herkules_1.png


Következzen München:

Kezdem az English Gardennel. Itt rólam is készült kép. A dolog pikantériája hogy a szép építményt drogosok használják ott fent. De a fotón jól néz ki :D
english_g.png
next one: Hofgarten. Igen itt is jártam sőt a közepén is. De kép nem készült. Este volt.
hofgarten.png
Königsplatz. Itt is jártam. Nem a kedvencem de azért tetszett valahogy.
konighsplatz.png
Kínai torony. Itt voltam a karácsonyi vásáron. Jó hely amúgy. Jobb időben újra meglátogatom.
kinaitorony.png

Gartnerplatz München. Ez bakancslistás nekem Münchenről. Tavasszal jó lenne menni.
kinaitorony_1.png
Nymphenburg palace. Szintén nem voltam de kíváncsi vagyok.

photos.png
Brunnen am Lenbachplatz. Ezt imádom. Tuti megnézem és csinálok pár fotót.
jajajaja.png
München Botanische garten. Nem voltam de szeretem az ilyesmiket. a Pécsit is imádom hozzáteszem.
jajajaja_1.png
Végül pedig München Opera. Ahol még nem jártam de Márciusban megyek! És írok róla! Belülről még királyabb, de inkább azokat a képeket majd én hozom miután ott jártam.
opera.png
Amúgy az LMU sem rossz pár fotóhoz, de soha sehol nem említik az egyetemeket vagy a könyvtárak. Az állatkert esetleg még? No de ennyi most remélem kedvet kaptatok hozzá.

N.Szilveszter

Szólj hozzá