2024. feb 24.

Németország legalizálta a Marihuánát. Gondolataim.

írta: Németh Szilveszter
Németország legalizálta a Marihuánát. Gondolataim.

Nem rég olvastam hogy a német parlament elfogadta a kannabisz legalizálását. Nos, ez is egy olyan topik melyről szerintem mindenkinek megvan a maga véleménye. De úgy gondolom röviden leírom az enyémet, hátha valaki egyetért velem, illetve tanul is a leírtakból. Két egészen jó informatív cikk itt olvasható. Olvassátok el, az indexes cikk nagyon jó. Az ezekben leírtakra fogok reagálni többnyire és kihámozni a lényeges információkat. A a blogposzt végén leírom a gondolataimat. 


 Az én tapasztalataim a kannabisszal. Sok nincs, de láttam dolgokat.  Van több fajtája is "strains" Indica és Sativa variánsok, melyek más más egészségügyi problémára is jók. Hogy függőséget okoz-e. Szerintem sajnos igen, de gondolom embere is válogatja. Láttam pár osztálytársat és figurát akik rendszeresen használták, és ők amolyan " nem érdekel az élet" " nem veszem komolyan az életet" című fázisba estek.

Ezt problémásnak láttam. Mert az életben visszafogta őket. Aztán kitudja van a másik oldal is akik kreatívak vagy produktívabbak lettek tőle.. De akik nagyon "ráálltak" ott én nem láttam pozitívumot a használat miatt. Ahogy a szöveg is írja a megkérdezettek kb fele fele arányban értenek egyet a legalizációval, tehát azért még mindig egy vitatott téma. Azzal hogy visszaszorítja a feketepiacot szintén egyetértek. Az hogy a feketepiacon ismeretlen szerek terjedtek el, megint veszélyes. Kényelmesebb ha már valaki akar, megveheti, de a biztonságos fajtát. Ezzel egyetértek. A lényeg az hogy hiába tiltják, szárnyal a kannabisz. A legalizáció megkönnyítené a kormány dolgát gondolom.


https://infostart.hu/kulfold/2024/02/24/itt-a-kannabisz-ellenorzott-legalizalasat-celzo-torveny-nemetorszagban

https://index.hu/kulfold/2024/02/23/nemetorszag-kannabisz-marihuana-legalizacio/



 

Szólj hozzá