2024. jún 01.

Mennyire nehéz Marihuánát, Cannabist szerezni Németországban.

írta: Németh Szilveszter
Mennyire nehéz Marihuánát, Cannabist szerezni Németországban.

Április elsején legális lett a Cannabis fogyasztás Németországban. Gondoltam kipróbálom. Csinálnék belőle vajat vagy sütit lol. A dohányzás meg a füst az nem az én világom távolról sem. De nem lehet csak úgy "beszerezni". A boltok ugyanúgy nem árusíthatnak THC tartalmú cuccokat. Cannabis clubbokba lehet legálisan beszerezni de nem olyan egyszerű csatlakozni hozzájuk. Szóval legális, de egy laikus, kapcsolatok nélküli személynek mint én úgy tűnik mintha még mindig illegális lenne mert körülményes a beszerzése. Tehát milyen megoldások lehetnek arra hogy valaki füvet/ THC tartalmú cannabist szerezzen.

Elkezdheti termeszteni például. Teljesen legalis THC tartalmú magakot és például félig fejlett növényeket venni már itt Németországban. Ugye a THC nem mutatható ki a magokban, emiatt meg lehet őket vásárolni. Az hogy félig fejlett növényben szerintem már kimutatható, na ja, de azt is meg lehet vásárolni. Mondjuk a webshopokban amelyekben már körülnéztem a legjobb "strain" (cannabis típusok pl: White widow, Blue dream, AK47, mindenféle fantázianév) már elvitték.

Lényeg sok kannabisz bolt van bár legtöbbhelyen csak CBD vel lehet találkozni. Kb Magyarországon is. Bár Magyarországon nem nagyon kapsz THC-s magot illetve nem vehetsz meg "félkész" növényt, illetve az orvossal se irathatod fel. Itt fel lehet úgy tudom. Amit láttam, hogy jelentkezel egy konzultációra, egy appon vagy jelentkező felületen keresztül és meg kell jelenned valahol azonosítani magad és így hozzá lehet jutni. 

Na ja! Szóval ez a helyzet azért nem lesz Németország az új hollandia, de lazább lett a korlátozás a fogyasztókkal kapcsolatban. 

Illetve a konklúzió az hogy laikusként, kapcsolatok nélkül, külföldiként, féligmeddig külföldiként nem egyszerű hozzájutni. A magot vagy a növényt meg lehet venni, de utánanéztem és költséges. Amúgy meg komplett szetteket lehet már venni termesztéshez. Úgyhogy pénzzel megtermelheted és megteremtheted magadnak. Van kis doboz amivel előhozhatod a magokat, később egy kvázi Cannabis szekrényt vehetsz lámpákkal és ventillátorokkal beszerelve. Én skippelem egyelőre.

N.Sz

Szólj hozzá